top of page

תמונה שווה יותר מ-1,000 סקוואטים/טיפים לתמונות שיווקיות מעולם הכושר


אם החלטתם לפרוש מעבודתכם כשכירים במכון כושר ולהצטרף לעולם העצמאים, חשוב להיערך לכך עם תמונות טובות שילוו את התכנים שתפיצו ברשתות חברתיות, בפורומים מתאימים וכמובן בתקשורת כדי שתמשכו אליכם את הלקוחות האידאליים שלכם. טיפים כיצד לעשות זאת – מאת קרין מגן צלמת תדמית.

עולם העסקים העצמאיים היום אינו דומה כלל לזה שלפני 10 ו-20 ושנה. אם בעבר הייתם צריכים לצבור מוניטין במקום העבודה ולאט לאט השם שלכם התפרסם והגיע למעגלים יותר רחבים של לקוחות, היום זה לא מספיק לרוב בעלי המקצוע כדי לדחוף את העסק שלהם.

אז אם החלטתם להצטרף לעולם העצמאים, חשוב להיערך לכך בהתאם ולהתחיל לחשוב ומהר על נושא השיווק של העסק שלכם. מעבר לסטודיו חדש, כמה לקוחות שנשארו נאמנים וממשיכים ללוות אתכם הם דבר נפלא, אך רק צעד ראשון קטן בדרך להתבססות כלכלית.

כצלמת סטילס בתחום הצילום התדמיתי וכיוון שהדרכת כושר היא בעלת פן וויזואלי משמעותי ריכזתי כאן כמה

טיפים שיסייעו לכם לקבל תמונות טובות לעסק שלכם.

טיפים לתמונות מעולם הכושר

  • התאמת המצולמים לקהל היעד: בראש ובראשונה כדאי לשריין מספר מתאמנים שמתאימים לקהל שאתם מכוונים שיגיע אליכם ואם אין קהל מוגדר אז כדאי שמאגר המצולמים שלכם יהיה מגוון, גילאים שונים, מינים שונים וכו'.

  • במה להתמקד? אם יש תחום אימון פופולרי שאתם רוצים לשווק, כדאי להתמקד בו.

  • Outdoor או סטודיו? בעיקרון עדיף לדאוג למגוון תמונות של אימוני חוץ ופנים. גם אם אתם עובדים בעיקר במכון, עדיף לדאוג שתהיינה גם תמונות חוץ כיוון שזה מצטלם טוב ומה שמצטלם טוב מוכר טוב.

  • עבודה עם צלם מקצועי: אם החלטתם ללכת על צילום מקצועי, מומלץ לתאם עם הצלם פגישה לפני יום הצילומים עצמו כדי שיראה את החלל ויוכל להתארגן לקראת הצילום, יבין איזו תאורה קיימת במקום וכך יחליט באיזו שעה כדאי לערוך את הצילום ומאיזו זווית הכי כדאי לצלם.

  • הופעה אישית: מאוד חשוב להגיע ייצוגי, מסופר, מגולח עם לבוש מתאים כמובן. עדיף שיהיו לכם כמה סטים של בגדים על מנת שלא ייראה שהכול צולם באותו סשן צילום. כמו כן, אם קניתם ביגוד מעניין שלא יצא לכם להשתמש בו זה הזמן…

  • דרגת האימון המצולם: חשוב לראות את המתאמן מתאמץ בתמונות אבל לא סובל, הרי אתם רוצים לשדר שאתם נותנים תפוקה אבל שהתהליך הוא כיפי, לא מייגע...

  • אמינות: חשוב שהצילום ייראה ריאליסטי ושהמאמן יהיה אקטיבי, כלומר לא יעמוד מהצד ויסתכל על המתאמן אלא שירכון קדימה, קרוב למתאמן, כמו בזמן אימון. ככל שהתמונות תשדרנה יותר אמינות, כך תהיינה אותנטיות ומשכנעות יותר.

  • אביזרים: כדאי להביא אביזרים שמשתמשים בהם במהלך השיעור, לשים לב שהם במצב טוב שכן כל דבר בתמונה מייצג אתכם.

לסיום ,ניתן גם להשתמש במאגרי תמונות בהתאם לטיפים שנתתי רק שימו לב שהם חינמיים או שרכשתם את הזכויות לשימוש בתמונות על מנת שלא תתקלו בבעיות בהמשך.

אם זאת חשוב לציין שהשירות שאתם נותנים הוא שירות אישי ולכן הפנים והגוף שלכם זה למעשה מה שמוכר את השירות שלכם ולכן מוטב להשתמש בתמונות אותנטיות שלכם אצל צלם שמכיר את התחום.

שיהיה בהצלחה בדרכם המקצועית!


Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page