top of page

טיפים לקבלת צילומי תדמית מנצחים לעסקי טיפוח ויופי


אז פתחת מקום חדש אבל התחרות המטורפת מסביב מקשה עלייך לקדם את העסק ולכן ובמיוחד בעסק שהנראות שלו היא הבסיס חשוב שתהיינה לעסק שלך מספר תמונות מקצועיות שישקפו את נעימות המקום ואת השירותים המוצעים שם.

ובכל זאת מה חשוב להראות כשתצלמי את המקום:

1. להיעזר בדוגמנית או לפחות בחורה מאוד אסטטית ויצוגית כי בסופו של דבר זה מה שמוכר את העסק שלך.

2. צילומי אווירה של המקום, חשוב מאוד להציג את החלל בתור מקום נעים כיוון שבסופו של דבר אנשים מגיעים אלייך גם בגלל החוויה של המקום.

3. לצלם את המוצרים /שירותים הכי יקרים שלך כי בסופו של יום משם מגיעות ההכנסות שלך.

4. להכין את החלל לפני שמגיע הצלם , כלומר אם החלל עמוס בחפצים , הדוגמנית לא מאופרת ,הכנת טיפול המסכה שאת רוצה לפרסם עדיין לא מוכן ,כל אלו יגזלו הרבה זמן מהצלם בהמתנה במקום שישקיע את הזמן בתמונות ולכן כדאי מאוד להכין את הדברים האלו מראש.

5. מומלץ לצלם את החלל לפני שהצלם מגיע ולשלוח לו כמה תמונות בוואטס אפ על מנת שידע האם זקוק לתאורה, האם יש זוויות צילום מעניינות,מה אופי המקום וכדומה.

6.מומלץ לערוך את יום הצילומים ביום שבו אין קבלת קהל על מנת שהצלם יוכל להפיק את המרב מהתמונות , לא יכנסו לו אנשים בפריים כל רגע והוא יהיה חופשי להיות יצירתי

7.ברוב מכוני הקוסמטיקה יש כניסה עם חלון זכוכית שמאפשרת לאור יום לחדור פנימה, מומלץ לצלם את החלל באור היום, אם מדובר באור שמש ישיר כדאי שהצילום יתקיים לקראת שקיעה כשהשמש יורדת אחרת נקבל אור ניגודי שלא יחמיא למקום .

8. כדאי לדאוג שהקוסמטיקאיות שעובדות במקום יצולמו במהלך העבודה ,מאוד חשוב להקפיד על לבוש של חלוק במידה ויש על מנת שתיראנה ייצוגיות ואסטטיות.

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page