top of page

טיפים לתמונות טובות לאתרי היכרויות


לרבים מאיתנו קשה מאוד למצוא תמונות טובות שישרתו אותנו באתרי ההיכרויות ועל אחת כמה וכמה שלא כמו בני הנוער לא נולדנו עם מצלמה ביד ורבים מאיתנו לא רגילים ואף לא אוהבים להצטלם. ובכל זאת, אם אתם רוצים להתאים את עצמכם להיכרויות ברשתות החברתיות, חובה לדאוג מדי כמה חודשים או אפילו כמה שבועות לתמונה חדשה..זה אומנם לא מה שבהכרח יפתור לכם את נושא מציאת בן הזוג אבל אין ספק שיפתח דלתות שאולי אלמלא היו סגורות...

אפילו אני כצלמת שבטוחה שאני יודעת לזהות, לעתים מתאכזבת בפגישה עצמה כיוון שלא תמיד התמונות שבחורים מעלים באמת משקפות את המראה הנוכחי שלהם...

נכון, לא צריך להיצמד ב100 אחוז למציאות ,אפשר להדגיש כמובן את המעלות החיצוניות שלנו אבל כן חשוב להישאר קרובים למציאות כדי שהאדם שאתו נפגש לא יופתע ומראש ירגיש מרומה, יפסול אותנו וסתם נבזבז זמן ואנרגיות..

אז לעניין, צרפתי כאן כמה טיפים מעשיים לקבלת תמונות טובות לאתרי הכרויות:

  1. לחזק את נקודות העוצמה- אם אתה גבוה ושרירי, תשתדל להדגיש את הנקודות האלו, למשל חולצה שהיא קצת צמודה, זווית צילום שמראה את כל הרוחב של הגוף כלומר פרונטלית, תצטלם עומד ליד ספסל או משהו אחר כדי לתת פרופורציה לגובה ולגוף שלך.. לעומת זאת, עם גדלה לך כרס בחודשים האחרונים עדיף לא ללבוש מכנס וחולצה צמודה ובטח שלא מומלץ ללבוש צבעים בהירים שידגישו את הקילוגרמים המיותרים.

  1. במידה והיציבה שלך כפופה כדאי לפחות באחת התמונות לצלם אותך מלמעלה מזווית שלא מדגישה את זה. זה יאפשר להתרכז בדברים אחרים שיותר חזקים אצלך.. אם זאת, חשוב שהתמונות תהיינה מגוונות וכן משקפות את מי שאתה, כלומר אין בעיה שיראו גם את הכפיפות בחלק מהתמונות...אם אתה ממש לא תהיה דומה לתמונות ששלחת לדייט שלך הוא עלול להימלט כבר בהתחלה או סתם להתאכזב ולבזבז לשניכם את הזמן..

  1. פזילה- מאוד חשוב להשתמש במצלמה שמאפשרת צילום מספר תמונות ברצף . כדאי לבקש מהמצולם בכל קליק להתמקד בנקודה אחרת עד שנגיע לנקודה שבה הפזילה תראה כמה שפחות בולטת.

  2. חשוב ללבוש בגדים שיושבים טוב, מגוהצים, אחרי שביקרת אצל הספר או התאפרת במידה ואת נוהגת להתאפר.. עדיף שהתמונות תהיינה מגוונות כלומר גם בגדי יום יום וגם בגדי ערב..לא מומלץ בגדים מקושקשים מדיי שמושכים את תשומת הלב מהפנים של המצולם (החלק הכי חשוב) -כדאי שתהיינה לפחות 4-5 תמונות בלוקיישנים שונים, בשעת יום שונות ..תמונות ישנות שלך שבכל אחת מהן אתה נראה לגמרי אחרת לא יזכו אותך בקרדיט ורק יקשו על הדייט הפוטנציאלי בהחלטה האם כן /לא להיפגש עמך ?

  3. קמטים – עם השנים צצים לנו קמטים בפנים שלנו ואנחנו לא נראים בדיוק כמו שהיינו צעירים. אז מה אפשר לעשות בעניין? קודם כל חשוב לא לעשות תקריבים גדולים מדיי לפנים.. מעבר לכך בלי קשר לצילום עצמו רצוי גם לגברים שבינינו להתחיל להשתמש בקרם לחות בעיקר באזור העיניים שמתמלא קמטים עם ההתבגרות.. לנשים, אבל לא רק, לצילום עצמו מומלץ להשתמש במייק אופ וקונסילר כדי להסתיר את הקמטים .

  4. תאורה היא חלק מאוד משמעותי בצילום ולכן כדאי לבחור שעה שבה האור רך ומחמיא לתווי הפנים ולרכך את אותם הקמטים שציינתי קודם.. הם תצטלמו בשעות הצהריים במהלכם השמש נוקשה בדרך כלל , האור לא יחמיא לפניכם ותקבלו צללים מאוד ניגודיים מתחת לצוואר והעיניים ..זה בוודאות לא ישרת את המטרה שלכם..

  5. אם יש לכם תחביבים מעניינים אתם יותר ממוזמנים לשתף אותם באמצעות התמונות (כמו צלילה,שחיייה, ריצה ,צניחה וכו)זה נותן קצת יותר נפח ועניין לסיפור עליכם..

  6. אם אתם יודעים שאתם מתקשים להצטלם, תנועה איטית ושיחה תוך כדי עם הצלם עוזרת לשפר את התוצאה של התמונה... כמובן שאין טעם לרקוד מול המצלמה אבל תנועות חזרתיות כמו לשים את הידיים בכיסים או על בית החזה יכולות לעזור לתת תחושה של עוצמה לגברים..אפשר גם להתהלך עם הגב לצלם ואז כשהוא מקליק להסתובב לגמרי עם הפנים אליו... התנועה שנוצרת תוך כדי צילום נותנת תחושה הרבה יותר טבעית בתמונה.. בתור בחורה אפשר לשחק עם השיער (לעשות קוקו תוך כדי או סתם להסתיר ולחשוף את הפנים עם השיער)..

  7. תחייכו

לסיום והכי חשוב כשאתם מגיעים לפגישה עזבו את התמונה שנוצרה לכם בראש ותפסיקו לחשוב אם זה האדם שתיארתם לעצמך או לא ..הרי אתם כבר בדייט אז תדאגו להנות ותנו כבוד לבן אדם שמגיע לפגוש אתכם..


Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page