top of page

למה כדאי להצטלם אצל צלם לצורך תמונה באתר הכרויות?

אז קודם כל, תגידו לי, אני מעדיף שלא תהיינה תמונות טובות מדיי על מנת שכאשר נפגש במציאות הדייט שלי לא ירגיש מורמה.

אז קודם כל עצם זה שנפגשת עם האדם פנים מול פנים זה כבר הישג כי אז יש לו אפשרות להכיר אותך לעומק דבר שני גם כשהולכים להצטלם אצל צלם אין שום סיבה שהתמונות לא ישדרו את מי שאתה ,זה תלוי בבחירת הצלם ,המטרה בשימוש בצילום מקצועי היא להדגיש את החלקים הטובים שלך.

מעבר לכך, צלם טוב שמבין את עולם ההכרויות מבין את החשיבות בכך שהתמונה לא תראה מבויימת וערוכה מדיי.בימינו, להרבה אנשים יש

מצלמות מאוד איכותיות ולכן תמונה אצל צלם לא בהכרח חייבת לצעוק "הצטלמתי אצל מקצוען. אין צורך לעמוד בפוזיציה של דוגמנ/ית, אפשר ורצוי שהצלם יכוון אתכם כדי לקבל תמונות טבעיות .

תמונות טובות וברורות שלכם פשוט יגרמו להרבה יותר אנשים לפנות אליכם ולהענות להודעות שלכם ויגדילו את הסיכויים שלכם להתבלט על פני רבים אחרים.

התמונה צריכה לשדר במידה מסויימת מי אתם. אם אתם אוהבים להצטלם שחקו עם המצלמה אל תתביישו ,תנו לצלם לדאוג לשאר , ההנאה שלכם בשילוב עבודה של צלם טוב שיכוון אתכם תוציא מכם תמונות נהדרות, תסמכו על הצלם, אם כי אתם יכולים מדי פעם במידה שהצלם לא מציע לבקש ממנו להציץ במסך המצלמה כדי להבין איך תצאו, בסופו של דבר אתם הלקוחות והוא מודע לכך.

כדאי להשקיע בצילום בסידור השיער כי הרבה פעמים זה הדבר שקובע את המראה בתמונה. כדאי להתייעץ עם הצלם לגבי מיקום הצילום, לבוש, להביא בגדים מגוונים, רשמים , ספורטיבים, רצוי שישקפו אתכם במצבים שונים כגון יומיום, יציאה בערב וכדומה. ולא ,אין טעם ללבוש בגדים שלא היית מוכן ללכת איתם לשום מקום אחר..:)

גברים אם החלטתם על מראה נקי אז תתגלחו ובלי להחתך בבקשה , אם החלטתם ללכת על המראה המחוספס אז נא לדאוג שיהיה מסודר לפחות . בבקשה להשתדל להגיע עם בגדים מגוהצים חבל שהתמונה תאבד מעוצמתה כיוון שהצופה יהיה שקוע במראה המקומט של החולצה שלכם.

לפעמים קורה ולכן אני מדגישה , כשאתם הולכים להצטלם פחות מומלץ לבקש מהצלם שינוי תדמית קיצוני ולהפוך אתכם לריצ'רד גיר כמו שאחד מלקוחותיי ביקש ממני , אלא לנסות לשקף את מי שאתם על הצד הטוב ביותר, להדגיש את הנקודות החזקות ולהצניע את הפחות חזקות...הרי כשאתם הולכים לדייט זה לא ממילא מה שרובכם עושים כדי לתת לצד השני זמן לבלות בחברתכם ולאפשר לו להכיר אתכם באמת?

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page