top of page

צילומי תדמית למשרדי עורכי דין


צילומי תדמית הם ללא ספק אחד האלמנטים המשמעותיים ביותר בביוגרפיה של עורך דין.

מדוע? כיוון שתמונות יוצרות רגש ותגובה באופן שבו מילים לא תוכלנה להחליפן גם אם אתם עורכי דין...

אם זאת יש שיקול נוסף , יותר ויותר עסקים מכווננים לעבודה עם עסקים שנמצאים במדינה או יבשת אחרת ואפילו לא יוצא להם להכיר זה את זה באופן אישי ולכן הדימוי באתר הוא היחידי שמותיר להם רושם מהאנשים עימם הם בקשר..

אז מה חשוב בתמונות?

קודם כל חשוב להקפיד הגיע לצילום מסופרים, מגולחים, מגוהצים אחרי שינה טובה וכשאתם כבר רעננים..תשתדלו לתת אקסטרה זמן לתמונות ולא לקבוע אותן בין פגישה לפגישה כשדעתם מוסחת ממה שקרה לפני הצילום ויקרה אחריו,גם הצלם הכי טוב יתקשה להוציא תמונה טובה אם אתם לא מרגישים בנוח ואתם ממהרים לסיים..

לגבי האופי של התמונות מאוד תלוי מה חשוב לכם לשדר בתמונות .

אם אתה רוצים לדבר על רעננות , רוח צעירה, גמישה ומודרנית של חברה אולי כדאי לוודא שהתמונות לא תהיינה רשמיות מדיי,הבעות הפנים יקרינו חיים ובהתאם גם הלבוש יהיה אלגנטי אבל לא רשמי מדיי .

לעומת זאת , אם מדובר בחברה וותיקה שרוצה לייצר תדמית של חברה בעלת וותק וניסיון עשיר ורב אולי כדאי ללכת על משהו יותר שמרני ולדאוג שהתמונות תהיינה עקביות עם רקע אחיד ולבוש רשמי של חליפה ועניבה.

ישנו שיקול נוסף שגם הוא יכול להשפיע על אופי הצילום והוא מתקשר לתחום בו החברה עוסקת. משרד לעורכי דין פליליים ועורך דיין לענייני משפחה לא יצולמו כנראהבאותו האופן.

לכן ,לפני שאתם מתכננים להשקיע בצילום תדמית אצלכם בחברה כדאי שתפגשו קודם עם הצלם ותתייעצו איתו לגבי אופי התמונות ,לוקיישן ואיפור במידה הצורך.

בכל מקרה חשוב שהתמונה תהיינה גדולות , מוקפדות וברורות כיוון שבסופו של דבר הפנים זהו המוצר שלכם..

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page